zondag 2 december 2012

Na lang wikken en wegen……

is de kogel eindelijk door de kerk!

Ik ga toch door met mijn blog.

Een tijd geleden dacht ik............ik hou er mee op.

Had totaal geen inspiratie en ook niet de rust om bij jullie te komen lezen en reageren en dan voel ik me meteen ontzettend schuldig. Het is natuurlijk ook geen verplichting maar toch...........het is natuurlijk leuker als er bij je gereageerd word, laten we daarover eerlijk zijn!

En daarbij kreeg ik per mail allemaal (niet zo leuke) berichtjes van een anoniempje die op de blog helemaal te zien waren, zo raar! Nu heb ik het zo ingesteld dat er niet meer anoniem gereageerd kan worden en nu krijg ik gelukkig ook die rare berichtjes niet meer per mail.

Ik dacht, nu dat ik al bijna 3 maanden niet meer had geblogd, dat er wel veel volgers zich afgemeld zouden hebben maar dat is dus niet het geval, bedankt allemaal daarvoor.

Voor al mijn lieve volgers dit mooie bloemenkransje!
IMG_20120828_172552[1]

Tot gauw, liefs Marga

17 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat is goed nieuws, Marga! Welkom terug en ik hoop dat het plezier in het bloggen nu langdurig aanwezig blijft!! En zo makkelijk kom je niet van je volgers af hoor hihi!

Lieve groet, Ingrid

ilona zei

Fijn dat je gewoon lekker door gaat met bloggen. Vervelend dat je zo anoniem lastig werd gevallen via de mail, maar gelukkig kun je dat nu voorkomen. Ik wens je dan ook weer veel blogplezier! Groetjes, Ilona.

Unknown zei

Leuk dat je weer een berichtje hebt geplaatst. Toen ik zelf nog geen blog had (en dat is nu toch al bijna een jaar) las ik ook al met veel plezier bij je. Fijne avond. Groetjes, Nancy

Anoniem zei

Ha Marga,
Fijn dat je er weer bent. Ik heb eigenlijk altijd wel het idee gehad dat je terug zou komen.
En je kunt natuurlijk altijd even een periode hebben dat of andere dingen belangrijker zijn of dat je even geen inspiratie hebt.
Ik zie weer uit naar je logs, want ik heb er altijd van genoten.

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

Oooooooooooooooooooooh, wat fijn en dan meteen al van start met zo een prachtige foto :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Peet zei

Fijn dat je er weer bent! Verheug me weer op je berichtjes.
Fijne avond en lieve groetjes, Peet.

M. zei

Jaaaaaa...dat doe je goed!!!
ik heb ook met de plannen gelopen maar ben ook doorgegaan...wel onder een andere blognaam..maar wel door...

heel veel plezier!
groetjes Manuela

Wateringen zei

Lieve Marga,

Wat fijn dat je hebt besloten voor jezelf om toch door te gaan...
Dan verheug ik me nu al op jouw mooie posten!
En ik hoop dat het weer heerlijk voor je zal worden om te bloggen..

Dag lieverd..
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Corine(THUIS) zei

Natuurlijk heb ik me niet afgemeld! Als jij even geen tijd/zin/puf hebt om te bloggen wachten we geduldig tot je er wel weer bent :)

Oude lappen zei

Leuk dat je er weer bent. Je hoeft ook niet zo dikwijls een post te plaatsen alleen als je je goed voelt is ook al fijn.
Ik heb hetzelfde probleem hoor Marga. Doe alles nu wat rustiger aan in blogland.
Knuffel Liliane

Mayflower zei

Fijn dat je toch besluit om door te gaan Marga.
Wat vervelend al die nare berichtjes, ik heb dit gelukkig nog niet meegemaakt, maar kan me voorstellen dat het plezier in het bloggen hierdoor verdwijnt.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Twa zei

Blij dat je besloten hebt om toch door te gaan. Ook al reageerde ik niet altijd, ik volgde je wel hoor. Je gaat een gezellige tijd tegemoet. Veel plezier met bloggen! En ik hoop zonder narigheid.
Groetjes Antoinette

La Blomst-Living zei

Nou je hebt er gelijk weer een volger erbij, hoor. Viavia kom ik op je blog en het ziet er gezellig uit bij je! Ik kijk uit naar je volgende bericht.
Lieve groet, Linda

Kim zei

Je hebt een veel te leuk blog om zomaar af te haken als iemand even niets plaatst. Gewoon lekker door gaan op je eigen tempo en je niet van de wijs laten brengen door anderen.

Groetjes van Kim

little sweet things zei

Fijn dat je weer mee blogt Marga!
En natuurlijk blijven we je gewoon volgen.
Hoop dat je plezier in het bloggen weer helemaal terug komt!
Liefs, Sas

Hannekie(Sisterly) zei

heel leuk dat je er weer bent hoor..laat je niet uit het veld slaan door die rare types..ik krijg eerst mijn reacties zelf te lezen en als ze anoniem en raar zijn verwijder ik ze alvast..dan komen ze niet op je blog terecht.
liefs hannie

hokje zei

Gezellig dat je er weer bent! Hoop binnenkort weer geregeld te mogen genieten van je mooie posten.

Lieve groet, Miranda

Blog Widget by LinkWithin