maandag 13 december 2010

Kerst in huize Huismuz!!!

Gisteren dan toch maar aan de kerstdecoratie begonnen hoewel ik er eigenlijk geen zin in had dit jaar door van allerhande omstandigheden maar ben er toch maar aan begonnen en nu het klaar is vind ik het toch gezellig! Kijk eventjes mee.

IMG_7647 
Het is maar een klein boompje maar ik vind ‘m toch mooi geworden.

IMG_7676

Verder overal lichtjes, engeltjes en spulletjes van voorgaande jaren. Het viel me opeens op dat ik dit jaar helemaal niks bij heb gekocht.

Ook het voorraam is in kerstsfeer.

IMG_7648

De puntjes en Noël ketting zijn nog van Myrna!

IMG_7650

IMG_7651 

IMG_7654

En ook al ben ik niet meer zo van het rood, deze engel heb ik ooit van Jos gekregen dus die hoort er gewoon bij.

IMG_7656

IMG_7657

In het kooitje van Caatje heb ik de hortensia’s verwisseld voor kleine kerstballetjes. Verder alleen mooie lampjes op de schouw.

IMG_7661

IMG_7660 
Ook de kerstsokken hangen klaar maar of daar iets in komt dit jaar…..ik betwijfel het!

IMG_7662

En nog een paar engeltjes.

IMG_7665

Vind het wel goed zo, misschien komt er hier en daar nog iets bij misschien ook niet!

Fijne week allemaal,
Liefs Marga

 

14 opmerkingen:

THE BLACK BARN zei

ONDANKS DAT JE ER NIET ZO EEN ZIN HAD IN KERST.
ZIET HET ER SUPER GEZELLIG UIT.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Pink Princess zei

Gezellig hoor, met al die engeltjes en lichtjes. Ik heb ook niks nieuws gekocht dit jaar, had alles wat ik nodig had dus...scheelt weer hihi.

Groetjes van Marian

hokje zei

Je bent er goed in geslaagd om een gezellige kerstsfeer te creeëren! Ik heb besloten dit jaar zelf ook een klein boompje te nemen, heb er helemaal zin in, nu ik jouw lieve boompje heb gezien.

Fijne dag,
Miranda

Tanja zei

Nou Marga dan ben ik toch wel heel benieuwd hoe het was geweest als je wel zin had gehad ;-))

Jeetje wat ziet het er gezellig bij je uit. Echt kerst, als ik zo naar je foto's kijk.

Groetjes
Tanja

La Maison zei

Nou je zou niet zeggen dat je er geen zin in had want het ziet er allemaal heel gezellig en sfeervol uit.
Leuk ook die spulletjes waar een herinnering aan zit.

Lieve groet
Hermine

Valerie zei

Het is niet te zien dat jeer eigenlijk geen zin in had.
Het ziet er heel gezellig uit.
De rode engel heeft wel een mooi plekje gekregen zo te zien.

Groetjes,
Valerie

G-STYLE zei

Hoi Marga ,
wat moet je je er dan soms toe zetten he ......maar eenmaal weer alles sfeervol neergezet kun je er wel lekker van genieten , je wilt toch ook niet zonder die gezelligheid ........

Ik vind je hoekjes erg sfeervol , leuk gedaan allemaal!

Fijne week en hopelijk wordt 2011 een flitsend jaar voor jullie , veel liefs van Gea

lia zei

Leuk hoor, en de ene keer heb je er meer zin in dan een andere keer. Maar dit is toch wel gezellig hoor.

lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

Wat gezellig, ik ben toch blij dat je er mee aan de slag gegaan bent hoor! Hier hikt manlief er ook altijd even tegen aan maar als de boom eenmaal staat, vindt hij het toch ook wel weer heel gezellig!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Ziet er gezellig uit bij je,vind je boompje heel erg schattig,fijne avond,lieve groet Joke.

theeleuten zei

Nou je hebt een gezellig sfeertje neergezet hoor Marga......een leuk boompje.Ik houd van die kleine boompjes...
Fijne week verder, groetjes Evelien

Bonjade zei

Helemaal goed toch....?
Niets meer aan doen....
Toch wel gezellig hoor zo'n boompje anders is het zo kaal.
Geniet er maar fijn van.
Liefs

Mayflower zei

Ohhhh......wat is het gezellig bij je Marga. Prachtige kerstboom en decoraties. Je luiken met de lichtjes en versiering vind ik super.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Marianne zei

Het ziet er heel gezellig uit! Ik hoop dat je ondanks alles een beetje van deze tijd en de gezelligheid kunt genieten.

Blog Widget by LinkWithin