maandag 4 april 2011

Wat was het toch een……

heerlijk weertje zaterdag hé? Heb de voortuin in orde gemaakt……dan is dat ook weer gebeurd. Helemaal vergeten foto’s te maken dus dat heb ik gisteren dan maar gedaan, van binnenuit want gisteren was het weer opeens weer heel anders. Regen, regen en nog meer regen…..bah.

We hebben geen strakke of mooi aangelegde tuin voor…………het is net als de achtertuin een door mekaartje maar ik hou daarvan. En als je de vogels ziet die overal zitten dan weet ik dat het goed is zo.

IMG_7961IMG_7962

Vind de witte bloemetjes die onder de sering staan zó leuk!

IMG_7963

IMG_7964

IMG_7966

Dit is de enige gele die in onze tuin voorkomt!

IMG_7965

Het is nog erg kaal zoals jullie wel zien maar als het dadelijk eens begint te groeien dan word het best een weelderig tuintje. Voor hebben we (net als achter trouwens) veel daglelies staan in de mooiste kleuren, het word weer genieten deze zomer!

IMG_7968

Fijne, hopelijk zonnige, week allemaal.

Liefs Marga

19 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Zaterdag was het inderdaad heerlijk...wij hebben er ook zo van genoten!

Ik ben benieuwd hoe je tuin met daglelies er straks uitziet...ik hoop dat je daar ook foto's van laat zien!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Pink Princess zei

Ja heerlijk was het zaterdag, maar zondag bij mij ook. NIET zo mooi als zaterdag maar droog en later zonnetje. OOK vandaag heerlijk weer, killer maar droog met zon.

Ben benieuwd hoe je tuin er later uit ziet :)nesesesc

La Maison zei

Zaterdag was een dag zoals ik iedere dag zou willen, zondag was het hier ook prima weer net als vandaag.
Heerlijk om in de tuin te rommelen hè en van binnen uit ziet het er ook heel leuk uit.

Groetjes
Hermine

Tanja zei

Wat was het genieten afgelopen zaterdag. Ik vind dat je een leuke tuin hebt en het gaat er toch gewoon dat jij hem leuk vindt.

Lieve groet
Tanja

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
hokje zei

Het was zaterdag inderdaad een heerlijke tuindag (ook met een boekje en een thee-tje was het goed vol te houden ;)) Fijn dat alles weer uit begint te lopen en groen wordt...

Fijne avond,
Miranda

Stina zei

bij ons zijn de laaste tijd veel bomen gekapt in de buurt best wel jammer want waar blijven nou de vogels!!!!!

Juud zei

ja hier was t ook een tuindag.ook je voortuin ziet er prima uit!

Karin zei

Het was idd geweldig zaterdag en langzaam komt er steeds meer kleur in de tuin. Ik geniet ervan!

Hannekie(Sisterly) zei

wat een leuke voortuin heb je..ben daar nooit zo goed in in tuinen..gelukkig hebben we een oprit en hoef ik me alleen druk te maken om de achtertuin
liefs hannie

faire un songe zei

Het was heerlijk,.. ik heb er van genoten.. en je tuin ziet er weer netjes uit... een goed besteede dag
Groetjes Hetty

André en Inka. zei

Heerlijke tuinfoto`s,nu nog een beetje beter weer,hier plenst het al de hele morgen en is het frisjes.

Anoniem zei

Zalig weertje was het,hier vandaag regen,maar morgen geven ze beter weer op,hier ook een door mekaar tuintje,ik hou daar ook van,je tuin ziet er al schitterend uit,je ziet het gewoon groeien,heerlijk dat frisse groen,fijne dag,lieve groet Joke.

Beertje zei

Ik wilde even reageren op Anoniem
Misschien zitten er wel anderen gedachten bij iemand met een(wat jij noemt )"strakkere tuin "
Er zijn mensen (waar ook ik onder hoor )die (misschien wel )om gezondheidsredenen een tuin wat makkelijker te onderhouden maken ,we willen de tuin toch netjes houden en zo kunnen we het dan wel ,met een iets strakkere tuin ,er staan nog genoeg boompjes en plantjes in Lia s tuin ,waar de vogeltjes en andere beestje vertoeven (prachtige tuin overigens ,als iedereen zn tuin er es zo verzorgt uit zou zien als die van haar )
Misschien moet je niet zo snel oordelen en iedereen in zijn waarde laten

Mayflower zei

Het leek wel een zomerdag afgelopen zaterdag. Heerlijk als je dan weer wat in de tuin kan doen. Je voortuin ziet er mooi en verzorgd uit en ja.....hier is ook alles nog wat kaal, maar je ziet het met de dag groener worden.
Vandaag ook een regenachtige dag, maar de vooruitzichten zijn weer hoopvol.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Een onderhoudsarm tuin is niet hetzelfde als een stenen woestijn die steeds met chemische onkruidmiddel overgegoten is.
Ik vrees, dat velen geen compromis willen sluiten als het gaat natuur versus mode in de tuin.Gelukkig is dat bij Marga niet het geval. Duidelijk waardeert ze de natuur en vormt het met zachte handen!Als iedereen zo'n strakke tuin zal hebben als Lia, zal de natuur beschaamd achtergelaten worden.Want wees eerlijk; een schutting vol klimop en een mooie oude blauwe regen vraagt praktisch geen onderhoud. Daarentegen bomen die onnatuurlijk vierkant moeten blijven wel. Voor de rest staan 2 middelgrote hortensia's en wat rijtje kortgeknipte buxus daar en de rest is steen en kale hout. Nee, geef mij dan de tuin van Marga, plaats voor alles wat leeft en straks haar prachtige daglelie's.Als men niet wil tuinieren waarom woont ie dan in een huis met tuin? Een balkon zal toch ook volstaan?Maar als je voor een tuin kiest, rooi de natuur dan niet uit voor je strakke modegril want dat is niet te rechtvaardigen!

lia zei

Prachtig Marga, ieder geniet van zijn eigen tuin. En dat is het belangrijkste. En laat dat zonnetje maar vaker zo schijnen.

lieve groet Lia

Diny zei

Wat heb je een mooie stite! ik kom vaker kijken en hoop ook vaak tuinfoto's te zien. groetjes.

Unknown zei

Thank you for such a lovely comment hope you have a good week

Pattie

Blog Widget by LinkWithin