dinsdag 18 december 2012

Kerst in Huize Huismuz!

De kerstversiering is klaar………veel lichtjes, daar hou ik nou eenmaal van! Het ziet er ‘s avonds mooier uit dan overdag dus wat foto’s gemaakt in de avond! Geniet mee! Allereerst de kerstboom…….de slinger die jullie eronder zien hangen kreeg ik vorig jaar van Sonja Sezoentje voor mijn verjaardag. Vind ‘m nog steeds super!
IMG_9479
Op de schouw groen, lampjes, engelen, kaarsen en twee kerstboompjes!
IMG_9495
IMG_9489
De foto van het raam in de woonkamer is niet heel scherp maar ik wou ‘m jullie toch laten zien! Helemaal onder in de foto zien jullie onze kerstengeltjes hihi
IMG_9497
Net als elk jaar in het zinken kasje wat lampjes……..geeft zo’n gezellig sfeertje!
IMG_9483
Dit idee zag ik op Pinterest en ik vond het wel leuk. In een oude schaal wat lampjes en daarop sneeuwballen. Geen echte natuurlijk want die zouden smelten!
IMG_9490
Van het keukenraam krijg ik ‘s avonds geen mooie foto’s gemaakt dus van de week laat ik jullie nog wat foto’s zien van ons kersthuisje overdag!

Gisteren was mijn verjaardag………heerlijk dagje gehad! Er zijn niet zo veel mensen geweest maar het waren er allemaal die in mijn hart zitten, dat is voor mij genoeg!

Sorrie dat ik nog steeds niet zo heel veel ben komen kijken bij iedereen, het lukt me gewoon maar niet. Maar ik beloof jullie dat ik mijn leven ga beteren…..soon, verry soon!

Liefs Marga

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het hoeft niet altijd groots gevierd te worden om een gezellige dag te hebben. Je hebt veel sfeervolle lichtjes in huis!

Lieve groet, Ingrid

Home and Lifestyle zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi dat je het fijn hebt gehad.
En je hebt je huis gezellig in kerstsfeer gezet! Van lichtjes hou ik ook!

Lieve groet,
Gerry

La Blomst-Living zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoor! Wanneer het niet zo druk is, kan je tenminste ook nog aandacht besteden aan de mensen die er zijn.
Gezellig sfeertje in je huis!
Lieve groet, Linda

lia zei

Eerst nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
En wat je huis betreft, je kunt zien dat jullie daar 's avonds heel gezellig samen zijn. Met de honden natuurlijk.

Fijne lichtjesavond.
Liefs Lia

hokje zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ziet je huis er sfeervol uit, gezellig al die lichtjes in deze donkere dagen.

Lieve groet, Miranda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ...wat een heerlijk kersthuis heerlijk sfeervolle plaatjes ...geniet er lekker van ...lieve groet rosita

Blog Widget by LinkWithin