zaterdag 29 december 2012

Afgelopen zondag………

kwamen Sonja en haar Ronnie nog op verjaarsvisite, altijd gezellig! We kennen elkaar via een clubje waar we toen allebei opzaten, Het Gezellige Huishoudclubje. Dit is inmiddels al weer zo’n jaartje of 6 geleden en inmiddels zijn we goeie vrienden en ook onze mannen kunnen het prima met elkaar vinden, gelukkig! Dus afgelopen zondag kwamen ze nog naar ons toe voor mijn verjaardag en ik ben me toch weer verwend, niet te geloven en veel te gek…….kijk maar eens ff mee!

Ik kreeg een mooie grote kan voor bij mijn verzameling oud serviesgoed, een heerlijk geurend geurzakje, een mooie klos met kant, los kant en labeltjes……om zelf nog op te leuken en twee mooie oude kraagjes, leuk op een stapeltje oud linnegoed!
IMG_9501
Ook kreeg ik nog dit ontzettend mooie belletje in de vorm van een engeltje op een klokje voor mijn verzameling engeltjes.
IMG_9509
En last but zeker not least kreeg ik nog deze prachtige Maria……..ik was er helemaal stil van!
IMG_9508
Wat een verwennerij hé…….maar als je denkt dat het hier stopt, echt niet! Ook Jos en de meisjes werden door hun verwend. Jos krijg een weckpot met heerlijk kerstkransjes en de meisjes kregen allebei een zakje met verschillende lekkertjes!
IMG_9507
De koekjes hebben we inmiddels meester gemaakt maar de meisjes genieten nog steeds van hun lekkertjes! Het was weer ontzettend gezellig en de tijd vloog weer om, we hebben weer heerlijk gebabbeld en gelachen en voor we er erg in hadden was het voor hun weer tijd om naar huis te gaan. Maar we hebben er weer van genoten en gaan gauw, zal wel volgend jaar worden, richting Belgïe voor een bezoekje bij hun!

Bij deze wil ik jullie meteen een, zoals wij dat hier zeggen, gooie roetsj in het nieuwe jaar wensen en alle goeds voor 2013!

Liefs Marga

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat mooi die vriendschappen! En wat een heerlijke verwennerij.
Heerlijk zo'n dag, een mooi genietmoment!

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Dat zijn ontmoetingen waar je elke keer weer naar uitkijkt, omdat je van tevoren weet dat het altijd gezellig is om samen te zijn. En wat lief dat Sonja zoveel moois voor jullie had meegenomen. Een vriendschap om dankbaar voor te zijn!

Ik wens je voor het nieuwe jaar alle goeds en veel gezondheid toe, Marga! Lieve groet, Ingrid

Vita Huset zei

Wat ben jij verwend zeg, en wat heerlijk dat de hondjes niet vergeten zijn.
hele fijne jaarwisseling meissie voor jou en je man en de hondjes.

hokje zei

Een bijzondere vriendschap en wat hebben jullie leuke spulletjes gekregen!

Fijne jaarwisseling en voor 2013 veel geluk en gezondheid gewenst.

Lieve groet, Miranda

Blog Widget by LinkWithin