dinsdag 7 juni 2011

Nieuwe aanwinsten!

Afgelopen zondag zijn we naar de voorjaarsfair op de Biesenhof in Geleen geweest. Kleine fair maar heel leuk en ik heb ook weer een paar leuke spulletjes gescoord! Twee mooie oude beddelakens met mooi kant, twee mooi kommen voor bij mijn serviesverzameling, een lavendelhart, een mooi verpakt bosje lavendel en een mooie hanger.

IMG_8245

Het ruikt hier nu heerlijk naar lavendel, genieten!

IMG_8246

Ff een  update over mijn kleine teentje.
Hij is gelukkig niet meer zo blauw en dik maar pijn doet ie nog steeds. Ach ja……ook dat gaat weer over!
Fijne dag allemaal, groetjes Marga

9 opmerkingen:

hokje zei

Wat een leuke aanwinsten en inderdaad heerlijk die lavendelgeur! Sterkte met je teentje; hoop dat het snel opknapt.

Fijne dag,
Miranda

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie aankopen! Afgelopen weekend was ik op een rommelmarkt waar echt alleen maar rommel lag...je moet het vaak gewoon treffen en gelukkig was dat bij jou het geval!

Lieve groetjes, Ingrid

Mayflower zei

Wat heb je een mooie spulletjes gekocht. Wat mooi het hart van Lavendel, ik vind die geur zo lekker, gebruik er zelfs een allesreiniger van.
Lieve groet, Mea

Miss Gracie's House zei

Beautiful! Lavender is so pretty and fragrant!
Rene

Oude lappen zei

Wat leuke spulletjes heb je!

Yvonne zei

gezellige spulletjes heb je gekocht!
succes en beterschap met je teen (auwww)
groetjes Yvon

Anoniem zei

Lief huismusje..

Ja dit soort lieve mensen zijn inderdaad vitamientjes voor onze ziel..
Wat een mooie uitdrukking..deze moet ik echt onthouden meis.

Geweldig zijn je nieuwe spulletjes..dat lavendel is ook zo lekker en staat zo schattig.

Sterkte nog met je pootje...hoop dat je snel weer opknapt hoor.

Doegiesssssssssssssssss,
Marijke

Wateringen zei

Hay Marga,

Ik heb mijn weegschaal binnen hoor.
En hij is gewoonweg super!!
Ik ben er blij mee jho...ik ben in de gloria lalalalalala...
Mijn twee witte beertje zitten er al bovenop te pronken..

Dank voor het snel versturen...

Marijkxxx

Unknown zei

dear marga...merci for your very kind words on my last blog post. my shop is closed at the moment but will open soon. you can sign up to be notified when i'll re-open it if you like. some of my Mary items will be for sale when i do. i hope this finds you well! sending hugs...

Blog Widget by LinkWithin