vrijdag 24 oktober 2008

Van de week...../This week............

liep ik bij de Kwantum tegen dit "ding" aan, €6.99.......geen geld eigelijk maar er moest wel nog iets mee gebeuren!!! Mmmmm.....een verfje misschien?
----------------------------------------------
i found this "thing" at a shop,€6.99.......not so much but something hat to happen with it!!!!! Mmmmm.....a bit of paint maybe?
En dit is het dan geworden. Ik ben er tevreden mee!!!!
---------------------------------------------------
And this is how it is now. I'm happy with the result!!!
Fijn weekend allemaal!!!
------------------------------------------
Have a nice weekend !!!!

25 opmerkingen:

LiLi M. zei

Joh wat is-tie leuk geworden! En natuurlijk nog functioneel ook! Wie weet heb je binnenkort nog wat reserve kantjes en bandjes ;-) fijn weekend!

Marja Rijnsburger zei

Ik heb het bakje vorige week ook zien staan, ben al een poosje op zoek naar een bak voor mijn mooiste bestek en kom dan gewoon niet op het idee om hem te verven. Maar daar hebben we dan weer blogland voor.
Wat is-tie leuk geworden.

Yolanda Elizabet Heuzen zei

Grote verbetering Marga en natuurlijk ben je er blij mee want het ziet er pico bello uit.

Fijn weekend!

Jeanette zei

oohh...wat heb je daar wat leuks van gemaakt zeg, echt super!!! en mooie foto!

Anoniem zei

Wat leuk zo zeg! Past helemaal... Je zou er zo voor naar de kwantum rijden ;-)

Anoniem zei

Wat heb je iets moois van gemaakt! Het is nu een zeer chique bak.

vosgesparis zei

knap toch he dat je door alleen naar de vorm te kijken het al voor je kunt zien;) knap gezien en leuk geverft!

Splashes of Pink and Mint zei

Ja, zo vind ik 'em echt véél mooier! En eigenlijk bijna voor niks! Mooi plaatje zo!

Anoniem zei

Ik Zie nu pas dat je een andere blog hebt. ziet er heel goed uit.
Mooie layout en prachtige foto's.
Mooi interieur heb je.
heel sfeervol.
Groetjes en kom zeker wer kijken.
O.T Heb mijn log ook ff stopgezet, vanwege drukte en een fotosite nu.

Anoniem zei

Jeeeetje Marga je hebt er toch ook ECHT oog voor hoor! Super leuk gedaan!

Doeiii,
beuzeblaadje

Blue Cottage zei

ohhh die is mooi en functioneel geworden, en nog zo goedkoop.
geweldig!!!
Gr Cobi

casa nostra zei

goed gekocht, die is echt heel mooi zo!

Anoniem zei

Veeeel leuker zo....en die mooie lintjes om het bestek- super!

Anoniem zei

Eeeehh- zijn natuurlijk geen lintjes, maar kantjes...!

Janine zei

meid ik vind hel helemaal geweldig, mooi gemaakt hoor en ik vind het een plaatje, doegggg

My lovely cottage zei

Wat een beetje verf al niet kan doen he? je hebt er heel goed doorheen kunnen kijken. ziet er prachtig uit met je mooie bestek erin.

groetjes, yvonne

Anoniem zei

Wat een verschil, Marga ! Dit bvind ik wel leuk, wat jij er van gemaakt hebt !!
Zo zie je maar weer, er is overal wel iets leuks van te maken. Je moet het alleen zien !!!!
Groetjes Thea

Anoniem zei

Ziet er heel mooi uit!

Twa zei

Helemaal top! En dat voor dat geld. Hij is leuk geworden hoor.

ღLandliebe zei

...das sieht ja so schön aus und ist bestimmt auch noch super praktisch.

Ich wünsche Dir ein wunderschönes Wochenende !
* Sei lieb gegrüßt * Manuela

Anoniem zei

Huh, dat zie ik nu pas! Wat leuk geworden. Zouden ze er nog zijn, bij de Kwantum???

Hij is mooi in wit!

Anoniem zei

Huh, dat zie ik nu pas! Wat leuk geworden. Zouden ze er nog zijn, bij de Kwantum???

Hij is mooi in wit!

Rumour has it zei

Onze Belgische Kwantum heeft lang niet altijd dezelfde spullen als die van jullie; we vissen maar al te vaak achter het net met leuke dingen. Zo ook met deze toffe bestekbak, die er ´à la Marga´ schitterend uit ziet met dat mooie bestek erin! En voor die prijs is er geen gevaar om wat te experimenteren met die spulletjes.

LiLi M. zei

Hee, ik vind het stil bij je. Alles goed? Ik hoop het en wil je vanuit een vochtig Dordrecht even hartelijk groeten; groetjes!

Anoniem zei

heel leuk als ik meer tijd had wist ik het wel zou ik ook van die leuke spullen zoeke voor in huis heel goed gedaan , heb je zoveel ruimte dat je alles keijt kunt of is het hutje mutje vol ? gr ina

Blog Widget by LinkWithin