zaterdag 4 oktober 2008

Dit weekend/ This weekend

ga ik me eens lekker in mijn gezellige leeshoekje installeren en ga ik eindelijk eens genieten van de nieuwe Vakre en het nieuwe kerstboek van JD "Jul".
---------------------------------------------------
i'm gone install myself in my cozy readingspace and i'm gone enjoy the new Vakre and the new christmasbook from JD "Jul".



Voor diegene die het kerstboek van JD nog niet kennen hieronder een paar bladzijden uit het boek, geniet!!!
------------------------------------------------------
For those of you that don't know the christmasbook of JD here are folloing a few pages from the book, enjoy!!!






Fijn weekend allemaal!!!
-----------------------------------------
Have a good weekend you all!!!

18 opmerkingen:

M. zei

Allereerst jijook een fijn weekend en leuk dat jj nou eens andere foto's laat zien uit Jul want overal zie je dezelfde!!!

groetjes manuela

vosgesparis zei

jij ook een fijn weekend ;) ik heb dezelfde boeken liggen voor t weekend ;P

Anoniem zei

Hoi Marga,
Het wordt ook echt een weekend om lekker op de bank met je favoriete boeken door te brengen....ga ik ook doen hoor, lekker de kachel erbij aan. Wat heerlijk dat je van die simpele dingen genieten kunt he !!
Groetjes, Janneke.

Splashes of Pink and Mint zei

Wat zul jij genoten hebben op je bankej met dat heerlijke boek en dat prachtige blad! Wat lief dat je ons ook een kijkje gegund hebt in dat werkelijk schitterende boek!

Jeanette zei

ik heb het boek dus niet, wel de nieuwst vakre, die ik nog verslinden moet:-) maar dat boek is echt geweldig. er zullen veel zijn die er met kerst inspiratie uit halen, ieder weer op haar eigen manier. we zullen er straks op picasa genoeg gaan zien. bedankt voor het laten zien.

Chubby Chieque zei

Just pass by to say hi this Sunday.

I browsed your blog site as am new here and found that you have a very interesting one.

Have a nice Sunday evening!

Twa zei

Het was er ook echt weer voor, om lekker binnen te zitten. Mooi boek, er staan prachtige plaatjes in.

Yvonne zei

Heb net je blog bekeken Marga, wat ziet dat er prachtig uit !
super mooie foto's allemaal !

Ik heb gisteren ook heerlijk in het boek Jul en de nieuwste Vakre zitten kijken, wat een prachtige foto's staan daar in he, vond het zowaar niet erg dat het echt Herfstweer was hihi

Groetjes Yvonne

My lovely cottage zei

Ik geloof dat jij een héérlijk weekend hebt gehad. Het was er ook wel weer voor. Wat een prachtig boek he?! Ik kan bijna niet wachten tot het kerst is en bij onze blogvriendinnen binnen kunnen kijken.

groetjes,

monique zei

Wat is het toch heerlijk he, om met zulke prachtige boeken lekker op de bank weg te kruipen.
Ik heb ze toevallig zelf ook besteld en ik ben er nu al aan verslaafd, ik heb de volgende vakre ook al besteld. Volgens mij moet ik nu die taal wel gaan leren zodat ik ook die verhalen kan lezen.

casa nostra zei

wat zal jij genoten hebben dit weekend. was gisteren ook echt weer om lekker binnen te blijven.

Rumour has it zei

Ik moet nog even wachten op mijn Jul-exemplaar uit Limburg, maar de plaatjes links en rechts doen me watertanden!
Boeken maken me blij... jou ook, als ik me niet vergis!? :)

Yolanda Elizabet Heuzen zei

Als je even een stukje opschruift, kom ik gezellig naast je zitten. Heb je de Vakre al uit? ;-) Die Jul is prachtig, maar die bewaar ik voor 1e kerstdag.

ღLandliebe zei

Traumhafte Bilder !!

Liebe Grüße
Manuela

LiLi M. zei

Hee Marga! Ben benieuwd wat voor inspiratie je uit Jul haalt voor je kerstversiering! Ben je al begonnen? Ik zag vandaag het tuincentrum al propvol ballen liggen, maar een bolchrysant ho maar! Had ik zeker in mei moeten kopen ;-)?

I. zei

super, hè! ik heb ze ook allebei :-) fijne week gewenst!

Unknown zei

Prrrrrrachtig,moet het boek toch ook maar bestellen:)

Anoniem zei

Hello, I just discovered your blog, it's wonderful ! May I ask if there is a chance to find this book? You can visit on my blog and send me an email if you want to. Have a great Sunday and congratulations again for your blog!

Blog Widget by LinkWithin