dinsdag 2 augustus 2011

En nou gewoon genieten…….

van het mooie weer.

Wij waren vanmorgen al vroeg op want volgens het weerbericht zou het vandaag goed weer worden en de vloerkleden van de woonkamer moesten nodig eens afgeschrobd. Met twee honden die er steeds op liggen kun je nog zo goed poetsen, het gaat op een gegeven moment toch een beetje…….muffen!!! Ja hoor, daar kom ik eerlijk voor uit. Dus vanmorgen vroeg aan de slag en nu liggen ze buiten lekker schoon uit te druppen en te drogen,
IMG_8454
je ziet zo al dat ze een heel stuk schoner zijn geworden!

Dus vanmiddag maken we er een luie middag van.
Weten jullie nog, een tijdje geleden dat ik jullie vertelde dat we van een van onze vijvers een terras hadden gemaakt. Je kunt het hier terug lezen!
Er moesten alleen nog wat afwerkingen gedaan worden en die zijn nou ook gedaan, kijk maar ff mee!

De stenen die uit de rand zijn weggehaald liggen nou op de grond zoals jullie zien en de rand ervoor is opgevuld met kiezeltjes. De buitenkant van de muurtjes is weer bijgewerkt met lavastenen. het ziet er allemaal weer netjes uit vinden wij!
IMG_8446
Het is er genieten met een goed boek en een bakje cappucino.
IMG_8448
IMG_8449
De hortensia die er staat is mooi aan het verkleuren!
IMG_8450
En hier ga ik dus vanmiddag weer heerlijk zitten genieten……als het mij te heet is in de zon is het hier lekker koel en dan kan ik het buiten wel uithouden!

Fijne dag allemaal, liefs Marga

13 opmerkingen:

Hannekie(Sisterly) zei

zo ook aldruk aan de sop dus..ik heb eens even de keuken uitgesopt...met de vakantie en 3 jongens in huis..pff gaat het wel snel rommelig worden. alles ruikt weer fris en nu maar lekker van het zonnetje genieten.
fijne dag
liefs hannie

Ageeth Dorsman zei

Dat is zeker een heerlijk zithoekje
geworden in je tuin! ik vind het heel
mooi gemaakt en het ziet er gezellig
en uitnodigend uit. Geniet ervan!
Groetjes van Ageeth

Ger zei

De juiste dag om in de vroege ochtend wat te soppen en te schrobben, dan hebben je kleden de hele dag de tijd om lekker te drogen.

En wat moet het genieten zijn....het doet me denken aan 'n mediterraan binnenplaatsje, heel leuk idee van jullie!!!

Fijne schaduwrijke middag!!!

Lieve groeten,Ger

lia zei

Nou, lekker genieten hoor.
Wij gaan zo nog even een fietstochtje maken. En vanavond met alle kids lekker bbq.
Doe nog maar een paar van die heerlijke zomerdagen.

lieve groet Lia

Het Liefste Thuis zei

Wat een heerlijk plekje is het geworden, jullie nieuwe terras. En na dat harde werken van vanmorgen verdien je het wel om daar vanmiddag heerlijk te relaxen! Geniet ervan... Fijne dag! Lieve groet, Hanneke

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi plekje heb je in je tuin...je zult er vandaag vast lekker genoten hebben van de zon!

Lieve groet, Ingrid

hokje zei

Vroeg beginnen met de klusjes en dan lekker in de tuin genieten van het prachtige weer!

Lieve groet,
Miranda

nelleke zei

Poehh wat een klus,die kleden,maar wel lekker om te doen met dit weer.Wat een fantastisch zitje hebben jullie in de tuin!!
heel apart. Lekekr van genieten met het mooie weer.

Fijne week

Vita Huset zei

Eindelijk kan ik reageren.
Wat een heerlijk plekje en zo gezellig.Dit nodigt echt uit om rustig te gaan zitten, kun je dat ook?

Groetjes Elly

Anoniem zei

Jammer dat het zonnetje weer nalaat vandaag maar jij kan in dat heerlijke zitje bij een beetje regen evengoed genieten hè!
Ja, je moet van die warme dagen profiteren voor zulke klusjes als het schrobben van de kleden, daarna geniet je ook hier weer van als alles weer heerlijk fris is!
Ik kom jullie mooie terrasje binnekort testen hoor ;)
Liefs, Sonja

bleudelavandou zei

Kom ik per toeval kijken op je blog en ik vind het hier heel leuk.

Word alvast je volger!

Liefs

marieke

Unknown zei

Nou jullie zijn goed bezig, Marga!
Heerlijk ook met zulk weer!
Ziet er mooi uit!
LG,
Nicole

Wateringen zei

Hay Marga,

Zo meis zijn je kleden lekker fris?
Heerlijk is dat hé als je weer hebt schoon gemaakt?
Dan kun je daarna lekker met een boekje in je prachtige tuin genieten...

Wil je nog bedanken voor je lieve felicitatie op mijn blog...
Zit nog een beetje op mijn roze wolkje sokjes te breien hihihi..

Liefs en een heel goed week-end..
Marijke

Blog Widget by LinkWithin