maandag 11 juli 2011

Een bloemetje…………

en een nieuwe blog maar eerst ff iets heel anders. Heb al weer ff niet geblogd en dat is niet omdat ik niet wou maar ik had weer problemen met mijn laptop. Er heeft iemand naar gekeken en hij doet ‘t een stuk beter maar toch is er iets nog niet goed dus hij moet nog eens nagekeken worden. Het zijn fijne dingen zolang ze het goed doen!

Kennen jullie Myrna die de blog Gris Blanc had? Ze is een nieuwe blog begonnen…..écht de moeite waard om eens een kijkje te nemen! De blog heet The world as i see it. Ik zou zeggen ga eens kijken en laat een berichtje achter.

Vandaag kwam Jos met een bosje lathyrus thuis, had ie van een vrouw bij ons in de straat gekregen voor mij, lief hé. Ze zijn zo mooi en het blijkt ook nog eens de vaste soort te zijn dus zaad krijg ik er ook nog van. Dit is toch genieten!
IMG_8400
Geniet van het mooie weer zolang het duurt!
Liefs Marga

14 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Die vaste lathyrus geurt helaas niet maar is wel een plaatje voor je tuin!
lieve groetjes jannet

Tanja zei

Mooi zo de lathyrus om te zien, ik vind het altijd een bijzondere bloem met van die tere blaadjes.

Het is een plaatje Marga,

Lieve groet
Tanja

hokje zei

Van lathyrus word ik altijd vrolijk; gezellige kleurtjes en een heerlijke geur (tenminste... van de éénjarige) Heb net vanmiddag weer wat kleine bosjes op verschillende vaasjes gezet.

Fijne avond,
Miranda

Corine(THUIS) zei

lathyrus, één van m'n favoriete plukbloemen! Het jammere van de vaste soort is alleen dat ie niet geurt..
Lief van de buurvrouw trouwens!
Groeten, Corine(THUIS)

Maria zei

Prachtig de pluk bloem..ik mis ze we hadden ze vroeger ook in alle kleuren

liefs Maria

Anoniem zei

Wat een prachtig boeketje, altijd wel fijn om te krijgen:)
Heeft Jos nog geen verlof dan?
Ronny moet nog vier dagen en dan....eindelijk vrij:))
Ik vond het al zo stilletjes, hopelijk zijn de laptopproblemen weer snel opgelost, ik surf nu naar Myrna want ik wist helemaal niet dat ze opnieuw begonnen was,dankjewel voor de supertip ;)
Liefs, Sonja

Hannekie(Sisterly) zei

prachtig die lathyrus..echt een plaatje. zal ff op het blog gaan kijken
liefs hannie

Anoniem zei

HY Marga,

Fijn dat je computerprobleempjes weer een beetje zijn opgelost meis.

En Lathyrus zijn zo schattig...en vooral als je ze krijg hihi..

Hoop dat het al wat beter gaat met de knie van Jos...

Dag meiske...
Marijke

Anoniem zei

Prachtig bosje,ik heb deze ook in de tuin,ik kreeg zaag via blogs opgestuurd,lief he,maar het bloeit nog niet,het is al wel hoog,dus hoop eerdaags op bloemen,fijne vakantie tijd en het is zekers een gave blog,lieve groet Joke.

Juud zei

oh wat prachtig zeg. Heb ze ook in mijn tuin maar erg hard groeit het niet. Jammer!

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Marga,

Wil je nog even een prachtig mooi week-end wensen..

Dag meiske,
Marijke

Unknown zei

dear marga...merci for your sweet compliments regarding my studio. i am so happy you got to see where i "create." you made me smile with your kind words. :)

Blue Cottage zei

Hey marga bedankt voor je berichtje.
Ik ben verslaafd en verzamelaar van oa ook tijdschriften ;)
Als het goed is ga ik in sept weer naar Frankrijk ik zal aan je denken
om dan wat tijdschriften voor je mee te brengen.
Groetjesssssss Cobi

Miss Gracie's House zei

I love sweetpeas...such a simple little flower! Yes, working computers are a *good* thing!
Have a great week!
Rene

Blog Widget by LinkWithin