dinsdag 10 mei 2011

Dinsdag is hier……..

de “allesmagnietsmoetdag”!
Het kan zijn dat ik dan de hele dag zit te lezen, een lang uitgesteld karweitje ga doen, een bezoekje(dat al lang had moeten gebeuren) afleg of in de tuin ga werken en dat laatste ben ik dus vandaag aan het doen. Het is vandaag niet zo heet, hoewel het hier best al benauwd is, dus ik dacht laat ik dat maar eens gaan doen. En dan kan het gebeuren als je zo bezig bent dat er zomaar ergens iets afbreekt……’n bloem of zoals nu twee takken van de acer. En die vind ik dan toch te mooi om zomaar weg te gooien dus gaan ze zolang in een vaas!

IMG_8094
Deze acer heeft zo’n mooie ingesneden blaadjes……

IMG_8095
zou toch zonde zijn om zomaar weg te gooien…….

IMG_8096
niet dan?

IMG_8098
Ik geniet er gewoon binnen nog ff van!
Fijne dag allemaal, liefs Marga

17 opmerkingen:

Passione Helena zei

Geniet lekker van de allesmagnietsmoetdag!

Ik heb genoten van je foto's!
De mooie takken staan prachtig op de vaas.

Bedankt voor je lieve woorden.

Fijne dag!
Liefs Helena

Anoniem zei

Ja hoor, groot gelijk dat je van die schoonheid nog binnenshuis geniet, het staat ook zo mooi bij de rest van je spulletjes.
Ik heb hier vandaag dezelfde plannnen, mijn voortuin is wel verdwenen maar ik ga maar eens beginnen met het achtertuintje.
Veel tuinplezier, liefs, Sonja

Angela zei

Zonde, dat vind ik ook.
Nu heb je een mooi plaatje en een leuke blog.
Ik ben vandaag naar een lapje stof wezen zoeken en kan hem niet vinden. Jouw dag klinkt leuker.
Kusjes, Angela.

Ger zei

.....Dan is het hier alle dagen dinsdag;-)

Staat leuk hoor volgens mij de takken van Acer palmatum dissectum Ever Red?

Vermaak je op deze dag met ''groene vingers''

Lieve groeten,Ger

Het stokpaardje zei

Heerlijk z'n dag. Vandaag is het bij mij pasoprenjenietvoorbijdag. Dit kwartiertje is het enige rustmomentje vandaag. Helaas kan ik nu niet buiten zijn. Ik blijf maar niezen vanwege mijn hooikoorts. Dus dan maar even achter de computer. De takken staan mooi zo in de vaas.
Groetjes Iris

bijzonder-oud zei

Geniet er lekker van Marga!

En je hebt helemaal gelijk, zonde om die mooie takken weg te gooien, ze staan prachtig zo!

Groetjes en een fijne dag nog verder,
Yolanda

hokje zei

Wat een goed idee; een “allesmagnietsmoetdag” Geniet van deze heerlijke dag en van je mooie takken (inderdaad jammer om zomaar weg te gooien)

Groeten,
Miranda

le ciel flamand zei

Wat een mooie fijne blaadjes! Je hebt groot gelijk dat je ze nog wat in huis laat staan om er van te genieten!

Groetjes, Annelies

Elisabeth zei

Hoi Marga
Heerlijk zulke dagen,wij hebben ze erg veel sinds mijn man in Maart in de vut is gegaan ,heerlijk!Jammer als er een mooie tak of bloem afbreekt ,maar gelukkig dan nog mooi voor binnen.Mooie foto's !.Fijne dag nog.
Lieve groet Elisabeth

Jet zei

Hier vandaag niet zo'n dagje, maar morgen wel als het even kan! Dus dat betekent dat ik toch nog even snel mijn boek erbij ga pakken!

lia zei

Zo'n dag heb ik altijd op woensdag.
Kan er altijd zo enorm van genieten.

lieve groet Lia

Home and Lifestyle zei

Woensdag en vrijdag zijn mijn vrije dagen, daar kan ik ook altijd zo van genieten! Mooi je takken op vaas, zo heb je er binnen ook nog veel plezier van!

Lieve groet, Ingrid

Corine(THUIS) zei

Voor mij is dinsdag juist een werkdag, maar op woensdag ben ik vrij..dan hoef ik ook niks en mag ik gewoon kiezen wat ik doe :)
Wat een heerlijk gevoel geeft dat hè?!
En je hebt helemaal gelijk, ik gooi afgesnoeide of afgebroken takken ook niet weg, staat altijd mooi in een glazen fles!
groeten, Corine(THUIS)

Tanja zei

Mooi he de Acer......hij staat bij mij ook in de tuin. Mooie foto's heb je weer gemaakt, en fijn dat je de takken nog een mooie plaats hebt gegeven.

Lieve groet
Tanja

Anoniem zei

Prachtig fijn blad en helemaal gelijk,lekker binnen van genieten en zulke dagen datallesmagennietsmoet die zijn heel fijn en daar doe ik ook wel eens aan,wens je nog een fijne week,lieve groet Joke.

G-STYLE zei

Lekker dagje dus, gewoon doen waar je zin aan hebt.

Mooie foto's van de afgebroken tak , mooi dat je er dan zo nog even van kunt genieten...

fijne week verder, hartelijke groet Gea

Juud zei

dat was gewoon de bedoeling dat ze in een vaas kwamen toch> zo kan je er nog even extra van genieten

Blog Widget by LinkWithin