woensdag 6 oktober 2010

Daar ben ik ook weer!!

Dat is al weer ff geleden…..ben nog steeds aan het bijkomen van een drukke maar hartstikke leuke week. Eerst mijn bezoekje aan Myrna in Spanje en daarna met twee meiden nog twee daagjes naar een Picasavriendinnetje. Achteraf gezien was dat voor mij gewoon té veel in een week maar ik had het allebei voor geen goed willen missen! Allereerst mijn bezoekje aan Myrna in Spanje……het vliegen was voor mij dus de eerste keer maar wat heb ik genoten, vond het echt super. Het was helemaal te gek om Myrna en haar gezinnetje weer te zien, ze hebben het goed voor mekaar daar en wonen ook hartstikke mooi. Een klein voorproefje…………

IMG_7212220910_042052 - kopie

Voor meer foto’s klik hier.

Volgende keer vertel ik over mijn andere bezoekje.

Liefs Marga
Ps. Sorry dat ik al ff niet bij jullie ben komen kijken maar dat gaat goed komen!!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat lijkt het me heerlijk om nog in de zon te kunnen genieten. Wij moeten het hier nu met veel minder stellen; maar dat heb je gehad en neemt niemand je nog af ;)
Fijne dag vandaag van Sonja

Juud zei

Fijn toch dat je van die fijne dagen hebt gehad1

Alle mooie dingen zei

fijn dat je weer terug bent.. en we wachten met smart op je verhalen
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Gelukkig kent gezelligheid geen grenzen, heerlijk om er zo even uit te zijn!

Wat een leuke foto's...en wat geweldig dat ze zo dicht bij de zee wonen! En een eigen zwembad is ook niet verkeerd!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

nou dat ziet er heerlijk uit zeg. en die foto uit het vliegtuig...dan krijg je toch meteen weer zin om op vakantie te gaan....
gr hannie

Vlinder zei

Heerlijke foto's Marga! Nu even lekker bijtanken.

Liefs Nelly

lia zei

Had je foto's al gezien, en fijn dat je zo genoten heb. En van dat moe zijn na zoiets weet ik helaas heel goed. Ik ben zaterdag ouderwets uit geweest en moet daar dan zeker twee dagen ook de tol voor betalen.
Dus doe maar lekker rustig.

groetjes Lia

Bonjade zei

Ik dacht al waar is mijn huismusje


Herfstslaapje.....?
Maar nee dit was veel beter;0)
Tot snel
Liefs

Unknown zei

Ja heerlijk Marga, zo'n vakantie. Had de foto's op Picasa al gezien.
Ben benieuwd naar de andee foto's
LG,
Nicole

Jeanette zei

hallo marga, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan Myrna, goh..het is wel te zien dat Nyrna veel uurtjes aan het strand door brengt want wat is die bruin zeg!...jij krijgt ook al een aardig kleurtje. nu nog benieuwd met welke picasalady`s je op stap bent geweest.

Fijn dat het vliegen je goed bavallen is. ik heb ook nog nooit gevlogen maar durf het ook niet, lijkt me doodeng....

Groetjes, Jeanette

Blog Widget by LinkWithin